Wykonanie prac z zakresu zagospodarowania lasu w Karkonoskim Parku Narodowym.

Dla rozwoju infrastruktury i Środowiska

 

 

 
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
KPN/9/2013
                                                                                                                                                 Jelenia Góra , 2013-04-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonanie prac z zakresu zagospodarowania lasu w Karkonoskim Parku Narodowym. Prace są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko. W projekcie: „KOMPLEKSOWA OCHRONA EKOSYSTEMÓW LEŚNYCH W KARKONOSKIM PARKU NARODOWYM – ETAP II”
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
ul. Chałubińskiego 23
 58-570 Jelenia Góra
Telefon: 75 75 537 26
Faks: 75 75 533 48
www.kpnmab.pl
 sekretariat@kpnmab.pl
Godziny urzędowania:           07:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego.  Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
 Wykonanie prac z zakresu zagospodarowania lasu w Karkonoskim Parku Narodowym. Prace są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 77200000-2
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 4.
 Pakiet nr 1:  Wykonanie prac z zakresu zagospodarowania lasu w Karkonoskim Parku Narodowym na terenie Obwodu Ochronnego Śnieżka 1.
Pakiet nr 2: Wykonanie prac z zakresu zagospodarowania lasu w Karkonoskim Parku Narodowym na terenie Obwodu Ochronnego Śnieżka 2.
Pakiet nr 3: Wykonanie prac z zakresu zagospodarowania lasu w Karkonoskim Parku Narodowym na terenie Obwodu Ochronnego Przełęcz.
Pakiet nr 4: Wykonanie prac z zakresu zagospodarowania lasu w Karkonoskim Parku Narodowym na terenie Obwodu Ochronnego Szrenica.
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
 Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do 30.11.2014
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)         posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,
 wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia , jeżeli wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał    co najmniej2 usługi z zakresu zagospodarowania lasu, każda o wartości co najmniej odpowiednio w: 
pakiet 1- 450 000,00 brutto;
 pakiet 2 – 450 000, 00 zł brutto,
pakiet 3 – 500 000,00 zł brutto,
pakiet 4 – 375 000, 00 zł brutto.
3)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
 tj odpowiednio w pakiecie wykonawca wykaże, że  - dysponuje, co najmniej dwoma pracownikami  z uprawnieniami do pracy pilarką
4)         sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH
 
3.1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
   1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z 
        art. 22 ust. 1 
 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o
        których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 PZP
 2) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.  
       2 pkt. 5, albo informacja o tym, że nie należą do grupy kapitałowej.
 
 
3.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie 
    zamówienia z art. 24 ust. 1 PZP wykonawca składa następujące dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  
      Rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenia wymieniowego w pkt. 6.1 pkt. 3 niniejszej specyfikacji. Dokument w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem lub w formie oryginału.
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert’
4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.3. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania
   poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
     Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w :
a)      ppkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie podlega likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 
b)       ppkt. 2),3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert;
c)      ppkt. 4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 – wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed terminem składania ofert
d)     ppkt. 5) składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed terminem składania ofert
3.4 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
3.4.1wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3. do SIWZ, ( wzór oferty)
 
Dowodami, o których mowa w pkt 6.3.1. są:
a)      poświadczenie,
b)      w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1.
 
W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231), wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa wyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w §  ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
3.5.  W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1)   Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.- załącznik nr 3 ( wzór oferty)
2)Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
4 Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
VIII. Informacja na temat wadium:
 
Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 4 w wysokości:
 Pakiet I –  5 000 PLN słownie: pięć tysięcy złotych
Pakiet II - 5 000 PLN słownie: pięć tysięcy złotych
Pakiet III – 5 000 PLN słownie: pięć tysięcy złotych
Pakiet IV – 5 000 PLN słownie: pięć tysięcy złotych
Wykonawców obowiązują ustalenia dot. wadium zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena – 100%
 najniższa cena
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2013-04-30 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-04-30, o godz. 12:15
w siedzibie zamawiającego
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
świetlica
                          
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie jest przewidziana
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
 w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem zamawiającego.
 

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

 

Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

  
 

XVIII. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dz. U. UE:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2013-04-11  pod nr 2013-049754

 z upoważnienia Dyrektora KPN
mgr inż. Przemysław Tolokniow
 

 

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1.1 -kosztorys ofertowy pakiet nr 1 załącznik nr 1.1 -kosztorys ofertowy pakiet nr 1 » format : pdf [ 26.89 kB ] Opublikowano : dnia 15.04.2013 o godzinie 09:35:54.
załącznik nr 1.2 -kosztorys ofertowy pakiet nr 2 załącznik nr 1.2 -kosztorys ofertowy pakiet nr 2 » format : pdf [ 27.24 kB ] Opublikowano : dnia 15.04.2013 o godzinie 09:36:19.
załącznik nr 1.3 -kosztorys ofertowy pakiet nr 3 załącznik nr 1.3 -kosztorys ofertowy pakiet nr 3 » format : pdf [ 27.08 kB ] Opublikowano : dnia 15.04.2013 o godzinie 09:36:50.
załącznik nr 1.4 -kosztorys ofertowy pakiet nr 4 załącznik nr 1.4 -kosztorys ofertowy pakiet nr 4 » format : pdf [ 18.55 kB ] Opublikowano : dnia 15.04.2013 o godzinie 09:37:14.
załacznik nr 3 - wzór oferty załacznik nr 3 - wzór oferty » format : pdf [ 486.36 kB ] Opublikowano : dnia 15.04.2013 o godzinie 09:37:40.
załącznik nr 4 - oświadczenie załącznik nr 4 - oświadczenie » format : pdf [ 469.48 kB ] Opublikowano : dnia 15.04.2013 o godzinie 09:39:34.
załącznik nr 5 - wzór umowy załącznik nr 5 - wzór umowy » format : pdf [ 115.01 kB ] Opublikowano : dnia 15.04.2013 o godzinie 09:40:38.
załącznik nr 2 - opis prac załącznik nr 2 - opis prac » format : pdf [ 500.59 kB ] Opublikowano : dnia 15.04.2013 o godzinie 09:52:06.
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ogłoszenie o zmianie ogłoszenia » format : pdf [ 167.09 kB ] Opublikowano : dnia 17.04.2013 o godzinie 09:51:31.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach nr 1,2,3 zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach nr 1,2,3 » format : pdf [ 472.13 kB ]
Opublikowano : dnia 06.05.2013 o godzinie 14:24:54.
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakiecie nr 4 zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakiecie nr 4 » format : pdf [ 471.67 kB ]
Opublikowano : dnia 08.05.2013 o godzinie 14:30:53.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 11.04.2013 o godzinie 14:57:17.

Wersja do druku