Wykonanie i wdrożenie wspólnego polsko-czeskiego Geoportalu Karkonoszy.

 

 

Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013
„Karkonosze w INSPIRE – wspólny GIS w ochronie przyrody” (CZ.3.22/1.2.00/09.01541)
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Jelenia Góra: Wykonanie i wdrożenie wspólnego polsko-czeskiego Geoportalu Karkonoszy
Numer ogłoszenia: 249072 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i wdrożenie wspólnego polsko-czeskiego Geoportalu Karkonoszy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie wspólnego polsko-czeskiego Geoportalu Karkonoszy, zwanego dalej Geoportalem. Geoportal będzie miał na celu wizualizację zasobów bazy danych Karkonoszy (Polskich i Czeskich) opracowanej w ramach projektu Karkonosze w INSPIRE- wspólny GIS w ochronie przyrody , oraz zasobów danych przestrzennych, jakie powstaną po zakończeniu realizacji projektu. Zasoby danych przestrzennych będą zarządzane zgodnie z ideą Dyrektywy INSPIRE przez dysponentów: Karkonoski Park Narodowy w Polsce (KPN) oraz Krknosky Narodni Park w Rep. Czeskiej (KRNAP). Dane będą integrowane poprzez geoserwisy. Wykonanie prac w ramach Zamówienia będzie polegało na: a. Opracowaniu i wdrożeniu geoportalu mapowego, który będzie umożliwiał: zarządzanie zasobami danych przestrzennych, udostępnianie zasobów w postaci zintegrowanej jako usługi danych przestrzennych (WMS i WFS oraz usługi katalogowej CSW) oraz zarządzanie użytkownikami geoportalu za pomocą menadżera aplikacji; b. Zapewnieniu serwera dedykowanego wraz z instalacją odpowiedniego oprogramowania narzędziowego i systemu operacyjnego; c. Przeprowadzeniu szkolenia administratora geoportalu oraz pracowników KPN.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·         Zamawiający, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.22.10.00-0, 48.22.00.00-6, 48.00.00.00-8, 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawcy wykonali i wdrożyli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy geoportale zapewniające dostęp do informacji przestrzennej, bazujące na architekturze klient-serwer i dostępne publicznie, w tym przynajmniej jeden o wartości co najmniej 150.000 złotych brutto. sposób oceny wg reguły spełnia nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    wykonawcy dysponują następującymi specjalistami: a) architekt systemów GIS, b) specjalista ds. baz danych, c) specjalista ds. wdrożeń GIS, z których każdy posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe i uczestniczył w 3 projektach w zakresie dostawy, instalacji i wdrożenia geoportali wykonanych z wykorzystaniem technologii SOA. sposób oceny wg reguły spełnia nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł. sposób oceny wg reguły spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
w zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia i zmiany terminów: a) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowanych działaniem osób trzecich; b) konieczności zmiany terminów związanej z zapewnieniem finansowania zamówienia;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 12:30, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013- Karkonosze w INSPIRE - wspólny GIS w ochronie przyrody (CZ.3.22/1.2.00/09.01541) Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

  Dyrektor KPN
dr inż.Andrzej Raj

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ogłoszenie o zmianie ogłoszenia » format : pdf [ 64.44 kB ] Opublikowano : dnia 01.07.2013 o godzinie 11:32:02.
modyfikacja siwz modyfikacja siwz » format : pdf [ 69.09 kB ] Opublikowano : dnia 05.07.2013 o godzinie 14:24:30.
pytania do siwz pytania do siwz » format : pdf [ 92.66 kB ] Opublikowano : dnia 05.07.2013 o godzinie 14:25:03.
pytania do siwz 2 pytania do siwz 2 » format : pdf [ 108.79 kB ] Opublikowano : dnia 09.07.2013 o godzinie 10:58:10.
pytania do siwz 3 pytania do siwz 3 » format : pdf [ 97.59 kB ] Opublikowano : dnia 09.07.2013 o godzinie 12:44:07.
załączniki załączniki » format : doc [ 152.00 kB ] Opublikowano : dnia 10.07.2013 o godzinie 10:29:59.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty » format : pdf [ 71.02 kB ]
Opublikowano : dnia 02.08.2013 o godzinie 14:30:39.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 27.06.2013 o godzinie 14:56:01.

Wersja do druku