Skład i druk wydawnictw - pomocy dydaktycznych Karkonoskiego Parku Narodowego

KPN/19/2015
Jelenia Góra: Skład i druk wydawnictw - pomocy dydaktycznych Karkonoskiego Parku Narodowego.
Numer ogłoszenia: 258778 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
zamówienia publicznego
 
zawarcia umowy ramowej
 
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Skład i druk wydawnictw - pomocy dydaktycznych Karkonoskiego Parku Narodowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ulotka Drewno wiecznie żywe Nakład 5000 sztuk 2. Kolorowanka Karkonoskie motyle Nakład 2000 sztuk 3. Mapa Moje Karkonosze - mapa małego przyrodnika Nakład 5000 sztuk.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem zamawiającego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium: 200,00 zł słownie : dwieście złotych
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2015 godzina 14:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

z upoważnienia Dyrektora KPN

mgr inż. Przemysław Tołoknow

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1 - formularz ofertowy załącznik nr 1 - formularz ofertowy » format : pdf [ 55.63 kB ] Opublikowano : dnia 01.10.2015 o godzinie 14:20:19.
załącznik nr 2 - arkusz kalkulacyjny załącznik nr 2 - arkusz kalkulacyjny » format : pdf [ 32.73 kB ] Opublikowano : dnia 01.10.2015 o godzinie 14:21:05.
załącznik nr 3- oświdczenie o spełnieniu warunków załącznik nr 3- oświdczenie o spełnieniu warunków » format : pdf [ 34.56 kB ] Opublikowano : dnia 01.10.2015 o godzinie 14:21:33.
załącznik nr 4 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 4 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia » format : pdf [ 34.80 kB ] Opublikowano : dnia 01.10.2015 o godzinie 14:22:00.
załącznik nr 5 - informacja o nie przynależności do grupy kapitałowej załącznik nr 5 - informacja o nie przynależności do grupy kapitałowej » format : pdf [ 34.36 kB ] Opublikowano : dnia 01.10.2015 o godzinie 14:22:23.
załącznik nr 6 - wzór umowy załącznik nr 6 - wzór umowy » format : pdf [ 57.50 kB ] Opublikowano : dnia 01.10.2015 o godzinie 14:22:56.
pytanie do siwz pytanie do siwz » format : pdf [ 35.64 kB ] Opublikowano : dnia 05.10.2015 o godzinie 13:07:01.
pytania do siwz 2 pytania do siwz 2 » format : pdf [ 41.97 kB ] Opublikowano : dnia 07.10.2015 o godzinie 10:01:59.
modyfikacja siwz modyfikacja siwz » format : pdf [ 44.75 kB ] Opublikowano : dnia 07.10.2015 o godzinie 10:02:23.
ogłoszenie o zmanie głoszenia ogłoszenie o zmanie głoszenia » format : pdf [ 25.90 kB ] Opublikowano : dnia 07.10.2015 o godzinie 10:09:36.
modyfikacja siwz 2 modyfikacja siwz 2 » format : pdf [ 43.26 kB ] Opublikowano : dnia 09.10.2015 o godzinie 11:11:23.
ogłoszenie o zmanie głoszenia 2 ogłoszenie o zmanie głoszenia 2 » format : pdf [ 25.94 kB ] Opublikowano : dnia 09.10.2015 o godzinie 11:24:23.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkrzystniejszej oferty zawiadomienie o wyborze najkrzystniejszej oferty » format : pdf [ 22.32 kB ]
Opublikowano : dnia 15.10.2015 o godzinie 14:06:05.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 01.10.2015 o godzinie 14:19:05.

Wersja do druku