skład i druk 27 wydawnictw i pomocy dydaktycznych

Zadanie realizowane w ramach projektu „COMENIUS VIRIDIS” Nr CZ.3.22/2.3.00/12.03393, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska 2007 – 2013.
 
KPN/ 15/2015                                                                                 
Jelenia Góra: skład i druk 27 wydawnictw i pomocy dydaktycznych
Numer ogłoszenia: 111544 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: skład i druk 27 wydawnictw i pomocy dydaktycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1. Zaproszenia na wystawy Nakład 200 sztuk (2 wzory po 100 sztuk) 2. Plakaty na wystawy Nakład 50 pakiet nr 2 1. Program Edukacji Ekologicznej KPN Nakład 500 sztuk 2. Książka dla dzieci o karkonoskiej przyrodzie i historii Nakład 1500 sztuk 3. Życie pod wodą Nakład 1000 sztuk 4. Tundra karkonoska Nakład 1000 sztuk 5. Klucze do oznaczania gatunków i siedlisk Nakład 2000 sztuk 6. Broszura edukacyjna w formie komiksu dla dzieci Nakład 1000 sztuk 7. Karkonoskie zagadki i quizy Nakład 1000 sztuk 8. Broszura Questy Nakład 1000 sztuk 9. Pomniki techniki Karkonoszy Nakład 1000 sztuk 10. Czar Karkonoszy Nakład 1000 sztuk 11. Największe powodzie w Karkonoszach Nakład 1000 sztuk 12. Ścieżki edukacyjne Karkonoszy Nakład 1000 sztuk pakiet nr 3 1. Zielnik Małego Laboranta Nakład 1500 sztuk 2. Dziecięcy Kalendarz Nakład 2000 sztuk 3. Wyklejanka Ogród Ziół i Krzewów Karkonoskich Nakład 1000 sztuk 4. Model chaty karkonoskiej Nakład 1000 sztuk 5. Origami dla dzieci Nakład 600 sztuk 6. Kolorowanka Karkonoskie Zwierzęta Nakład 1000 sztuk 7. Proste kolorowanki roślin i zwierząt Nakład 1000 sztuk (10 wzorów po 100 sztuk) 8. Komiks dla dzieci Nakład 25 sztuk 9. Edukacyjne puzzle Nakład 1000 sztuk 10. Edukacyjne karty do gry Nakład 1000 sztuk (zestawów) 11. Edukacyjna gra papierowa Nakład 1000 sztuk 12. Edukacyjna gra stołowa Nakład 1000 sztuk (zestawów) 13. Wielka gra symultaniczna Nakład 1000..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Pakiet nr 2 - 500,00 słownie: pięćset złotych Pakiet nr 3 - 1.500,00 słownie: tysiąc pięćset złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        o zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia o podobnym charakterze (wydruk wydawnictw lub pomocy dydaktycznych ) w pakiecie nr 2 o wartości minimum każda 25000,00 zł brutto i w pakiecie nr 3 - o wartości minimum każda 30000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część (pakiet) do oceny spełnienia warunku Wykonawca może wykazać się wykonaniem 2 usług o podobnym charakterze o wartości odpowiednio większej suma z dwóch pakietów. sposób oceny na podstawie złożonych dokumnetów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 95
2 - termin płatności - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2015 godzina 14:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu COMENIUS VIRIDIS Nr CZ.3.22/2.3.00/12.03393, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zaproszenia na wystawy Nakład 200 sztuk (2 wzory po 100 sztuk) 2. Plakaty na wystawy Nakład 50 (2 wzory po 25 sztuk).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Program Edukacji Ekologicznej KPN Nakład 500 sztuk 2. Książka dla dzieci o karkonoskiej przyrodzie i historii Nakład 1500 sztuk 3. Życie pod wodą Nakład 1000 sztuk 4. Tundra karkonoska Nakład 1000 sztuk 5. Klucze do oznaczania gatunków i siedlisk Nakład 2000 sztuk (po 200 z każdego wzoru) 6. Broszura edukacyjna w formie komiksu dla dzieci Nakład 1000 sztuk 7. Karkonoskie zagadki i quizy Nakład 1000 sztuk 8. Broszura Questy Nakład 1000 sztuk 9. Pomniki techniki Karkonoszy Nakład 1000 sztuk 10. Czar Karkonoszy Nakład 1000 sztuk 11. Największe powodzie w Karkonoszach Nakład 1000 sztuk 12. Ścieżki edukacyjne Karkonoszy Nakład 1000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zielnik Małego Laboranta Nakład 1500 sztuk 2. Dziecięcy Kalendarz Nakład 2000 sztuk 3. Wyklejanka Ogród Ziół i Krzewów Karkonoskich Nakład 1000 sztuk 4. Model chaty karkonoskiej Nakład 1000 sztuk 5. Origami dla dzieci Nakład 600 sztuk 6. Kolorowanka Karkonoskie Zwierzęta Nakład 1000 sztuk 7. Proste kolorowanki roślin i zwierząt Nakład 1000 sztuk (10 wzorów po 100 sztuk) 8. Komiks dla dzieci Nakład 25 sztuk 9. Edukacyjne puzzle Nakład 1000 sztuk 10. Edukacyjne karty do gry Nakład 1000 sztuk (zestawów) 11. Edukacyjna gra papierowa Nakład 1000 sztuk 12. Edukacyjna gra stołowa Nakład 1000 sztuk (zestawów) 13. Wielka gra symultaniczna Nakład 1000..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5
z upoważnienia Dyrektora KPN

mgr inż. Przemysaw Tołoknow

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załacznik nr 1 - formularz ofertowy załacznik nr 1 - formularz ofertowy » format : pdf [ 64.97 kB ] Opublikowano : dnia 13.05.2015 o godzinie 11:29:11.
załacznik nr 2 - arkusz kalkulacyjny załacznik nr 2 - arkusz kalkulacyjny » format : pdf [ 44.35 kB ] Opublikowano : dnia 13.05.2015 o godzinie 11:29:58.
załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków » format : pdf [ 40.75 kB ] Opublikowano : dnia 13.05.2015 o godzinie 11:31:08.
załącznik nr 4 - oświadczenie o barku podstaw do wykluczenia załącznik nr 4 - oświadczenie o barku podstaw do wykluczenia » format : pdf [ 44.11 kB ] Opublikowano : dnia 13.05.2015 o godzinie 11:31:34.
załącznik nr 5 – informacja o nie przynależności do grupy załącznik nr 5 – informacja o nie przynależności do grupy » format : pdf [ 43.71 kB ] Opublikowano : dnia 13.05.2015 o godzinie 11:31:59.
załącznik nr 6 – wykaz wykonanych usług załącznik nr 6 – wykaz wykonanych usług » format : pdf [ 38.39 kB ] Opublikowano : dnia 13.05.2015 o godzinie 11:32:33.
załącznik nr 7 - Projekt umowy załącznik nr 7 - Projekt umowy » format : pdf [ 103.06 kB ] Opublikowano : dnia 13.05.2015 o godzinie 13:36:16.
pytanie do siwz pytanie do siwz » format : pdf [ 46.54 kB ] Opublikowano : dnia 15.05.2015 o godzinie 15:05:12.
Pytanie do siwz 2 Pytanie do siwz 2 » format : jpg [ 545.20 kB ] Opublikowano : dnia 20.05.2015 o godzinie 09:58:09.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkrzystniejszej oferty w pakietach nr 1 , nr 2 i nr 3 zawiadomienie o wyborze najkrzystniejszej oferty w pakietach nr 1 , nr 2 i nr 3 » format : pdf [ 51.90 kB ]
Opublikowano : dnia 26.05.2015 o godzinie 15:00:06.
zawwaidomienie o wyborze oferty na posdtawie art. 94 ust. 3 zawwaidomienie o wyborze oferty na posdtawie art. 94 ust. 3 » format : pdf [ 37.63 kB ]
Opublikowano : dnia 03.06.2015 o godzinie 12:57:53.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 13.05.2015 o godzinie 11:27:43.

Wersja do druku