skład i druk 27 wydawnictw i pomocy dydaktycznych

 
 
 
 
 
Zadanie realizowane w ramach projektu „COMENIUS VIRIDIS” Nr CZ.3.22/2.3.00/12.03393, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska 2007 – 2013.
Jelenia Góra: skład i druk 27 wydawnictw i pomocy dydaktycznych
Numer ogłoszenia: 102778 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
KPN/13/2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: skład i druk 27 wydawnictw i pomocy dydaktycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw nr 1 1. Zaproszenia na wystawy Nakład 200 sztuk (2 wzory po 100 sztuk) 2. Plakaty na wystawy Nakład 50 Zestaw nr 2 1. Program Edukacji Ekologicznej KPN Nakład 500 sztuk 2. Książka dla dzieci o karkonoskiej przyrodzie i historii Nakład 1500 sztuk 3. Życie pod wodą Nakład 1000 sztuk 4. Tundra karkonoska Nakład 1000 sztuk 5. Klucze do oznaczania gatunków i siedlisk Nakład 2000 sztuk 6. Broszura edukacyjna w formie komiksu dla dzieci Nakład 1000 sztuk 7. Karkonoskie zagadki i quizy Nakład 1000 sztuk 8. Broszura Questy Nakład 1000 sztuk 9. Pomniki techniki Karkonoszy Nakład 1000 sztuk 10. Czar Karkonoszy Nakład 1000 sztuk 11. Największe powodzie w Karkonoszach Nakład 1000 sztuk 12. Ścieżki edukacyjne Karkonoszy Nakład 1000 sztuk Zestaw nr 3 1. Zielnik Małego Laboranta Nakład 1500 sztuk 2. Dziecięcy Kalendarz Nakład 2000 sztuk 3. Wyklejanka Ogród Ziół i Krzewów Karkonoskich Nakład 1000 sztuk 4. Model chaty karkonoskiej Nakład 1000 sztuk 5. Origami dla dzieci Nakład 600 sztuk 6. Kolorowanka Karkonoskie Zwierzęta Nakład 1000 sztuk 7. Proste kolorowanki roślin i zwierząt Nakład 1000 sztuk (10 wzorów po 100 sztuk) 8. Komiks dla dzieci Nakład 25 sztuk 9. Edukacyjne puzzle Nakład 1000 sztuk 10. Edukacyjne karty do gry Nakład 1000 sztuk (zestawów) 11. Edukacyjna gra papierowa Nakład 1000 sztuk 12. Edukacyjna gra stołowa Nakład 1000 sztuk (zestawów) 13. Wielka gra symultaniczna Nakład 1000.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium: 2000,00 słownie: dwa tysiące złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        o zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia o podobnym charakterze (wydruk wydawnictw lub pomocy dydaktycznych ) o wartości minimum każda 50000,00 zł brutto sposób oceny na podstawie złożonych dokumnetów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedziba w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 14:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedziba w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu COMENIUS VIRIDIS Nr CZ.3.22/2.3.00/12.03393, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Z upoważnienia Dyrektora KPN
Mgr inż. Przemysław Tołoknow

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1 załącznik nr 1 » format : pdf [ 65.01 kB ] Opublikowano : dnia 04.05.2015 o godzinie 15:27:48.
2.załącznik nr 2 - arkusz kalkulacyjny 2.załącznik nr 2 - arkusz kalkulacyjny » format : pdf [ 43.61 kB ] Opublikowano : dnia 04.05.2015 o godzinie 15:28:26.
załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków » format : pdf [ 40.75 kB ] Opublikowano : dnia 04.05.2015 o godzinie 15:30:26.
załącznik nr 4 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 4 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia » format : pdf [ 44.11 kB ] Opublikowano : dnia 04.05.2015 o godzinie 15:30:53.
załącznik nr 5 – informacja o nie przynależności do grupy załącznik nr 5 – informacja o nie przynależności do grupy » format : pdf [ 43.71 kB ] Opublikowano : dnia 04.05.2015 o godzinie 15:31:20.
załącznik nr 6 – wykaz wykonanych usług załącznik nr 6 – wykaz wykonanych usług » format : pdf [ 38.39 kB ] Opublikowano : dnia 04.05.2015 o godzinie 15:31:45.
załącznik nr 7 - Projekt umowy załącznik nr 7 - Projekt umowy » format : pdf [ 103.52 kB ] Opublikowano : dnia 04.05.2015 o godzinie 15:32:13.
ogłoszenie o zmanie głoszenia ogłoszenie o zmanie głoszenia » format : pdf [ 36.58 kB ] Opublikowano : dnia 05.05.2015 o godzinie 09:26:25.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o unieważnieniu postępowania zawiadomienie o unieważnieniu postępowania » format : pdf [ 35.57 kB ]
Opublikowano : dnia 12.05.2015 o godzinie 14:49:07.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 04.05.2015 o godzinie 15:26:41.

Wersja do druku