Skład i druk 10 przewodników po ścieżkach dydaktycznych Karkonoskiego Parku Narodowego, przewodnika dla dzieci i informatora pokonferencyjnego.

 

Jelenia Góra: Skład i druk 10 przewodników po ścieżkach dydaktycznych Karkonoskiego Parku Narodowego, przewodnika dla dzieci i informatora pokonferencyjnego
Numer ogłoszenia: 237904 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Skład i druk 10 przewodników po ścieżkach dydaktycznych Karkonoskiego Parku Narodowego, przewodnika dla dzieci i informatora pokonferencyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Skład i druk 10 przewodników po ścieżkach dydaktycznych Karkonoskiego Parku Narodowego, przewodnika dla dzieci i informatora pokonferencyjnego.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·         Zamawiający, dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p, w wysokości nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem Zamawiającego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 500,00 słownie: pięćset złotych
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2014 godzina 14:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

z upoważnienia Dyrektora KPN
mgr inż. Przemysław Tołoknow
 

 

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1 - formularz ofertowy załącznik nr 1 - formularz ofertowy » format : pdf [ 56.30 kB ] Opublikowano : dnia 16.07.2014 o godzinie 11:35:05.
załącznik nr 2 - arkusz kalkulacyjny załącznik nr 2 - arkusz kalkulacyjny » format : pdf [ 31.45 kB ] Opublikowano : dnia 16.07.2014 o godzinie 11:35:37.
załącznik nr 3 - oświadczenia o spełnieniu warunków załącznik nr 3 - oświadczenia o spełnieniu warunków » format : pdf [ 42.15 kB ] Opublikowano : dnia 16.07.2014 o godzinie 11:36:18.
załacznik nr 4 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załacznik nr 4 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia » format : pdf [ 42.39 kB ] Opublikowano : dnia 16.07.2014 o godzinie 11:37:02.
załącznik nr 5 - informacja o nie przynależności do grupy kapitałowej załącznik nr 5 - informacja o nie przynależności do grupy kapitałowej » format : pdf [ 41.90 kB ] Opublikowano : dnia 16.07.2014 o godzinie 11:37:27.
załącznik nr 6 - wzór umowy załącznik nr 6 - wzór umowy » format : pdf [ 74.22 kB ] Opublikowano : dnia 16.07.2014 o godzinie 11:37:51.
pytania do siwz pytania do siwz » format : pdf [ 24.01 kB ] Opublikowano : dnia 18.07.2014 o godzinie 09:07:57.
modyfikacja siwz modyfikacja siwz » format : pdf [ 23.53 kB ] Opublikowano : dnia 21.07.2014 o godzinie 09:25:38.
pytania  nr 2 do siwz pytania nr 2 do siwz » format : pdf [ 24.05 kB ] Opublikowano : dnia 21.07.2014 o godzinie 14:58:01.
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ogłoszenie o zmianie ogłoszenia » format : pdf [ 27.98 kB ] Opublikowano : dnia 22.07.2014 o godzinie 09:31:13.
modyfikacja siwz 2 modyfikacja siwz 2 » format : pdf [ 31.92 kB ] Opublikowano : dnia 22.07.2014 o godzinie 09:31:31.
pytania nr 3 do siwz pytania nr 3 do siwz » format : pdf [ 34.68 kB ] Opublikowano : dnia 22.07.2014 o godzinie 10:07:30.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o unieważnieniu postępowania zawiadomienie o unieważnieniu postępowania » format : pdf [ 26.17 kB ]
Opublikowano : dnia 29.07.2014 o godzinie 12:16:08.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 16.07.2014 o godzinie 11:32:52.

Wersja do druku