Monitoring stanu populacji kornikowatych

Dla rozwoju infrastruktury i Środowiska


Projekt  współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach  Programu Infrastruktura i Środowisko.

KPN/6/2012                                                                                   Jelenia Góra dn.  2012-03-09  OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU  

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Monitoring stanu populacji kornikowatych  w  projekcie: „KOMPLEKSOWA OCHRONA EKOSYSTEMÓW LEŚNYCH W KARKONOSKIM PARKU NARODOWYM 


Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Karkonoski park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:  Karkonoski park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
Ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Telefon:     75 75 537 26
Faks:     75 75 533 48
www.kpnmab.pl
E-mail: sekretariat@kpnmab.pl

Godziny urzędowania: 7:30-15:30

II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.kpnmab.pl
 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego . Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.    Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. 


 IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: 

Monitoring stanu populacji kornikowatych w projekcie: „KOMPLEKSOWA OCHRONA EKOSYSTEMÓW LEŚNYCH W KARKONOSKIM PARKU NARODOWYM,  w tym obsługa  pułapek feromonowych i  pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-trocinkowych
 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:  CPV 77231500-3

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 5 

Pakiet nr 1 monitoring stanu populacji kornikowatych w Obwodzie Ochronnym Śnieżka (w tym obsługa 216 pułapek feromonowych i 41 pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-trocinkowych);
Pakiet nr 2
monitoring stanu populacji kornikowatych w Obwodzie Ochronnym Śnieżka (w tym obsługa 220 pułapek feromonowych i 37 pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-trocinkowych);
Pakiet nr 3 monitoring stanu populacji kornikowatych w Obwodzie Ochronnym Przełęcz (w tym obsługa 150 pułapek feromonowych i 37 pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-trocinkowych);
Pakiet nr 4 monitoring stanu populacji kornikowatych w Obwodzie Ochronnym Przełęcz (w tym obsługa 150 pułapek feromonowych i 38 pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-trocinkowych);
Pakiet nr 5 monitoring stanu populacji kornikowatych w Obwodzie Ochronnym Szrenica (w tym obsługa 164 pułapek feromonowych i 47 pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-trocinkowych);


 V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

VI. Termin wykonania zamówienia:
 Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.10.2012


VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:  

  1) posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli  
      przepisy  prawa nakładają obowiązek ich  posiadania . Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu    zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
    2) posiadania wiedzy i doświadczenia-   zamawiający nie wyznacza szczegółowego  warunku w tym zakresie.
    3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do 
     wykonania zamówienia, tj. wykonawca wykaże  odpowiednio w pakiecie , ze dysponuje osobą , która posiada doświadczenie  w wykonywaniu prac   z zakresu prowadzenia monitoringu stanu populacji kornikowatych (wyszukiwania i oznaczania drzew trocinkowych, określania stopni zasiedlenia i pilności korowania)
   4)  sytuacji ekonomicznej i finansowej;   zamawiający nie wyznacza szczegółowego  warunku w tym zakresie.
 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
1 .  a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie   
          publiczne z  art. 22 ust. 1 
      b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o
        których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 PZP
2.  W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie 
    zamówienia z art. 24 ust. 1 PZP wykonawca składa następujące dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  
      rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenia wymieniowego w pkt. 6.1 pkt. 3 niniejszej specyfikacji. Dokument w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem lub w formie oryginału.
  2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane  prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie  w całości  wykonanie decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu  - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert’
4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8  ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
  1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w  wykonywaniu zamówienia  wraz z   informacjami na temat ich doświadczenia  oraz informacją o podstawie ich dysponowania  tymi osobami.
4  Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3. polega na   zasobach innych podmiotów, a 

   podmioty te będą brały udział w  realizacji części  zamówienia,  zobowiązany jest wykazać, że w  stosunku do tych    podmiotów brak jest   podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie   zamówienia, poprzez złożenie razem z  
    ofertą dokumentów wymienionych w pkt. 2  niniejszej specyfikacji dotyczących każdego z    tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia.

5. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania
   poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
     Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w :
a)    punkcie.2  ppkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,  potwierdzające, że nie podlega likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 
b)     Punkcie ..2 ppkt. 2,3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące przed terminem składania ofert;
c)    Punkcie.2 ppkt. 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego  miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 – wystawione nie wcześniej  niż 6 miesiące przed terminem składania ofert
d)    Punkcie.2 ppkt. 5 składa dokument  lub dokumenty , wystawione w kraju  w którym ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawione nie wcześniej  niż 3 miesiące przed terminem składania ofert
 5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania. 

VIII. Informacja na temat wadium: 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100%  

  X. Miejsce i termin składania ofert: 

Oferty należy składać do dnia: 2012-03-26 do godz. 10:00
 w siedzibie zamawiającego Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra  sekretariat


XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-03-26, o godz. 10:15
 w siedzibie zamawiającego  Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra  świetlica                        

 XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej nie dotyczy 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów nie dotyczy 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna  informacja o zastosowaniu aukcji elektronicznej nie jest przewidziana
 XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.  XVII. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dz. U. UE: Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2012-03-09  

 z upoważnienia Dyrektora KPN

mgr inż Przemysław Tołoknow

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1.1- kosztorys prac pakiet nr 1 Śnieżka załącznik nr 1.1- kosztorys prac pakiet nr 1 Śnieżka » format : pdf [ 67.67 kB ] Opublikowano : dnia 14.03.2012 o godzinie 10:25:33.
załącznik nr 1.3 - kosztorys prac w pakiecie nr 3 załącznik nr 1.3 - kosztorys prac w pakiecie nr 3 » format : pdf [ 68.03 kB ] Opublikowano : dnia 14.03.2012 o godzinie 10:27:28.
załącznik nr 1.4 kosztorys prac w pakiecie nr 4 załącznik nr 1.4 kosztorys prac w pakiecie nr 4 » format : pdf [ 68.05 kB ] Opublikowano : dnia 14.03.2012 o godzinie 10:28:14.
załącznik nr 1.5 kosztorys prac w pakiecie nr 5 załącznik nr 1.5 kosztorys prac w pakiecie nr 5 » format : pdf [ 67.59 kB ] Opublikowano : dnia 14.03.2012 o godzinie 10:28:51.
załącznik nr 2 - opis prac załącznik nr 2 - opis prac » format : pdf [ 80.88 kB ] Opublikowano : dnia 14.03.2012 o godzinie 10:29:32.
załącznik nr 3 wzór oferty załącznik nr 3 wzór oferty » format : pdf [ 483.67 kB ] Opublikowano : dnia 14.03.2012 o godzinie 10:30:49.
załącznik nr 4 - wzór umowy załącznik nr 4 - wzór umowy » format : pdf [ 89.94 kB ] Opublikowano : dnia 14.03.2012 o godzinie 10:31:38.
załącznik nr 5 - dzienniczek trocinkarza str. 1 załącznik nr 5 - dzienniczek trocinkarza str. 1 » format : pdf [ 22.19 kB ] Opublikowano : dnia 14.03.2012 o godzinie 10:32:59.
załącznik nr 5 - dzienniczek trocinkarza str. 2 załącznik nr 5 - dzienniczek trocinkarza str. 2 » format : pdf [ 16.72 kB ] Opublikowano : dnia 14.03.2012 o godzinie 10:33:51.
załącznik  nr 1.2 kosztorys prac pakiet nr 2 załącznik nr 1.2 kosztorys prac pakiet nr 2 » format : pdf [ 68.55 kB ] Opublikowano : dnia 14.03.2012 o godzinie 10:35:40.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach nr 1,2,3,4,5 zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach nr 1,2,3,4,5 » format : pdf [ 459.09 kB ]
Opublikowano : dnia 27.03.2012 o godzinie 14:56:41.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 09.03.2012 o godzinie 13:37:00.

Wersja do druku