Dostawa sortów mundurowych dla pracowników Służby Parku Karkonoskiego Parku Narodowego

Jelenia Góra: Dostawa sortów mundurowych dla pracowników Służby Parku Karkonoskiego Parku Narodowego.
Numer ogłoszenia: 185234 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7553726, faks 075 7553348.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych dla pracowników Służby Parku Karkonoskiego Parku Narodowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sortów mundurowych dla pracowników Służby Parku Karkonoskiego Parku Narodowego wykonanych według wzorów określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 28 kwietnia 2005 r. w sprawie wzoru legitymacji służbowej i wzorów umundurowania pracowników Służby Parków Narodowych oraz oznak służbowych dla poszczególnych stanowisk /Dz.U. Nr 89 z 20 maja 2005 r. poz. 754/ 1. marynarka do munduru wyjściowego męska - 5 szt. - marynarka do munduru wyjściowego damska - 4szt. 2. spódnice do munduru wyjściowego 3 szt. 3. spodnie do munduru wyjściowego męskie - 5 szt. - spodnie do munduru wyjściowego damskie - 1 szt. 4. koszula biała do munduru wyjściowego z długim rękawem męska - 9 szt. - koszula biała do munduru wyjściowego z długim rękawem damska - 7 szt. 5. koszula oliwkowo-zielona z długim rękawem męska - 26 szt. - koszula oliwkowo-zielona z długim rękawem damska - 9 szt. 6. krawat - 16 szt. 7. kurtka zimowa do munduru wyjściowego męska - 6 szt. - kurtka zimowa do munduru wyjściowego damska - 5 szt. 8. kapelusz do munduru wyjściowego męski - 6 szt. - kapelusz do munduru wyjściowego damski - 4 szt. 9. czapka do munduru wyjściowego - 11 szt. 10. spodnie do munduru polonowego męskie - 12 szt. - spodnie do munduru polonowego damskie - 2 szt. 11. kurtka z podpinką z polaru męska - 4 szt. - kurtka z podpinką z polaru damska - 1 szt. 12. koszula zielona z krótkim rękawem męska - 13 szt. 13. czapka letnia do munduru polowego - 6 szt. 14. czapka zimowa do munduru polowego - 6 szt. 15. półbuty brązowe do munduru wyjściowego męskie - 19 par - półbuty brązowe do munduru wyjściowego damskie - 9 par 16. półbuty brązowe na grubej zelówce męskie - 20 par - półbuty brązowe na grubej zelówce damskie - 9 par 17. buty zimowe brązowe męskie - 20 par - buty zimowe brązowe damskie - 9 par 18. rękawice skórzane męskie - 7 par - rękawice skórzane damskie - 4 pary 19. szalik - 10 szt. 20. skarpety letnie - 69 par 21. skarpety zimowe- 69 par 22. rajstopy letnie - 39 szt. 23. rajstopy zimowe - 39 szt. 24. wizerunek orła (godło na czapkę) - 11 szt. 25. Dystynkcje ( oznaki służbowe) - 8 szt. 26. plakietki - 20 szt. 27. logo Parku - 14 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium: 1000,00 PLN słownie: jeden tysiąc PLN

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    wykazanie i udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat (lub krótszym, jeżeli wynika to z okresu prowadzonej działalności) - min. trzech dostaw o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, o wartości zadania nie mniejszej niż 40000,00 zł., potwierdzonych referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru towaru dla Parków Narodowych, Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych, Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia,

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2011 godzina 14:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Dyrektor KPN

dr inż. Andrzej Raj

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 5 - wzór umowy załącznik nr 5 - wzór umowy » format : pdf [ 47.66 kB ] Opublikowano : dnia 05.07.2011 o godzinie 14:02:08.
załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia » format : pdf [ 161.19 kB ] Opublikowano : dnia 05.07.2011 o godzinie 14:20:06.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty » format : pdf [ 40.68 kB ]
Opublikowano : dnia 18.07.2011 o godzinie 09:35:04.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 05.07.2011 o godzinie 13:58:44.

Wersja do druku